Меню сайту
4545
Категорії розділу
|
Комп'ютерна графікаСтворюємо
3Д кулю Створюємо нове зображення
(в даному випадку 100х100 пікселів). Створюємо новий шар. На цьому шарі робимо виділення колом і заливаємо
будь-яким кольором (мені, наприклад подобається синій). Виділення після заливки не знімаємо. Далі використовуємо ефекти
світіння на виділення. (Фільтр / Освітлення / Ефекти світіння). Установки підбираємо за смаком. Тепер, для реалістичності
додамо блік на кульку. (Фільтр / Освітлення / Блік). І, нарешті, відкинемо тінь від
кульки - для цього потрібно склеїти всі шари. Виконати склеювання) і за
допомогою будь - якого фільтра відкинути тінь. Знімаємо виділення (Виділення / Нічого не
виділено) і ... наша тривимірна кулька готова.
.Реалістично
вийшло, чи не так? |
Пошук
Календар
Друзі сайту
Маньківський районний відділ освіти Центр нових інформаційних технологій Черкаський освітянський портал Освітній портал Програмне забезпечення 1 Софт портал Дистанційне навчання програмуванню 1 Школа програміста Школа Полякова Алгоритмы методы исходники Відеоуроки С++. М.Мойоров Відеоуроки С++ от Teantong |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||