Про вивчення інформатики в 11-річній школі у 2010-2011 навчальному році у 10-х класах.
Про вивчення інформатики в 11-річній школі
у 2010-2011 навчальному році у 10-х класах.
Згідно з
типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню (лист МОН
України від 10.08.10 №1/9-543) інформатика
у 10 класі вивчається на трьох рівнях: стандарту, академічному та профільному
за відповідними програмами,що рекомендованоМОН України та надруковано у збірнику:Інформатика. Програми для профільного навчання та
допрофільної підготовки. – К.: Вид. група BHV, 2009 – 400 с.
Профільному рівню відповідає лише один
інформаційно-технологічний профіль, у якому інформатика вивчається в обсязі 5
годин на тиждень. Навчання здійснюється шляхом поглиблення академічного рівню
змістом програм курсів за вибором.
Академічному рівню
відповідає універсальний профіль, біотехнологічний, хіміко-технологічний, агрохімічний, фізико-хімічний
профілі природничо-математичного напряму, технологічний
та художньо-естетичний
профілі.
Рівню стандарту відповідають всі інші освітні
профілі та напрями.
Вивчення більшості тем курсу
має завершуватися тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення
окремих тем заплановано протягом 2–4 навчальних годин, тематичне оцінювання
рекомендується проводити за кількома темами водночас. Форму проведення тематичних
оцінювань учитель обирає самостійно: контрольні роботи, тестування,
комплексні практичні роботи, захист навчальних проектів тощо.
Обов’язковими умовами навчання
за програмами є наявність комп’ютерного класу та встановленого програмного
забезпечення. Комп’ютерний клас має використовуватися на кожному уроці.
Повною мірою специфіка вивчення
інформатики в профільних класах може бути розкрита завдяки варіативній
складовій навчання шляхом викладання курсів за вибором, а також завдяки підбору
навчальних завдань, що моделюють інформаційні процеси, характерні для
професійної діяльності певного напряму.
Програми курсів за вибором, що рекомендованоМОН України надруковано у збірнику:Інформатика. Програми для профільного навчання та допрофільної
підготовки. – К.: Вид. група BHV, 2009 – 400 с.