Четвер, 25.04.2024, 10:51
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Кабінет інформатики №37

Меню сайту
4545
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 102
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Про вивчення інформатики в 11-річній школі у 2010-2011 навчальному році у 10-х класах.
 

Про вивчення інформатики в 11-річній школі у 2010-2011 навчальному році у 10-х класах.

Згідно з типовими навчальними планами загальноосвітніх навчальних закладів ІІІ ступеню (лист МОН України від 10.08.10 №1/9-543) інформатика у 10 класі вивчається на трьох рівнях: стандарту, академічному та профільному за відповідними програмами, що рекомендовано МОН України та надруковано у збірнику: Інформатика. Програми для профільного навчання та допрофільної підготовки. – К.: Вид. група BHV, 2009 – 400 с.

Профільному рівню відповідає лише один інформаційно-технологіч­ний профіль, у якому інформатика вивчається в обсязі 5 годин на тиждень. Навчання здійснюється шляхом поглиблення академічного рівню змістом програм курсів за вибором.

  Академічному рівню відповідає універсальний профіль, біотехнологічний, хіміко-технологічний, агрохімічний, фізико-хімічний профілі природничо-математичного напряму, технологічний та художньо-естетичний профілі.

         Рівню стандарту відповідають всі інші освітні профілі та напрями.

Вивчення більшості тем курсу має завершуватися тематичним оцінюванням. Проте, в тому випадку, коли вивчення окремих тем заплановано протягом 2–4 навчальних годин, тематичне оцінювання рекомендується проводити за кількома темами водночас. Форму проведення тематичних оцінювань учитель обирає самостійно: контрольні роботи, тестування, комплексні практичні роботи, захист навчальних проектів тощо.

Обов’язковими умовами навчання за програмами є наявність комп’ютерного класу та встановленого програмного забезпечення. Комп’ютерний клас має використовуватися на кожному уроці.

Повною мірою специфіка вивчення інформатики в профільних класах може бути розкрита завдяки варіативній складовій навчання шляхом викладання курсів за вибором, а також завдяки підбору навчальних завдань, що моделюють інформаційні процеси, характерні для професійної діяльності певного напряму.

Програми курсів за вибором, що рекомендовано МОН України надруковано у збірнику: Інформатика. Програми для профільного навчання та допрофільної підготовки. – К.: Вид. група BHV, 2009 – 400 с.

Категорія: Мої статті | Додав: gergunv (23.08.2010)
Переглядів: 756 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz