Кабінет інформатики 37 - Комп'ютерна графіка
Четвер, 23.03.2017, 17:10
Ви увійшли як Гість | Група "Гості"Вітаю Вас Гість | RSS

Кабінет інформатики №37

Меню сайту
4545
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 100
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Комп'ютерна графіка

Створюємо 3Д кулю

Створюємо нове зображення (в даному випадку 100х100 пікселів). Створюємо новий шар. На цьому шарі робимо виділення колом і заливаємо будь-яким кольором (мені, наприклад подобається синій). Виділення після заливки не знімаємо. 


Далі використовуємо ефекти світіння на виділення. (Фільтр / Освітлення / Ефекти світіння). Установки підбираємо за смаком. 


Тепер, для реалістичності додамо блік на кульку. (Фільтр / Освітлення / Блік). 


 І, нарешті, відкинемо тінь від кульки - для цього потрібно склеїти всі шари. Виконати склеювання) і за допомогою будь - якого фільтра відкинути тінь. Знімаємо виділення (Виділення / Нічого не виділено) і ... наша тривимірна кулька готова. .Реалістично вийшло, чи не так? 

Пошук
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031

Copyright MyCorp © 2017
Створити безкоштовний сайт на uCoz